Ταξιδιώτης

Ταξιδιώτης

Καλως ήλθατε στο Ιστολόγιο του Ταξιδιώτη

Η σελίδα δημιουργήθηκε στις 3 Νοεμβρίου 2007
και θα εμπλουτίζεται περιστασιακά με νέα θέματα
ΜΑΖΙ σας....
Taxidiotis

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Βλέπω δυο άστρα (Ταξιδιώτης)

Γραμμένο απο τον Ταξιδιώτη, για -κάποια- Νταίζη,
πριν πολλάαα-πολλάααα χρόνια


μα πάντα επίκαιρο και αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου

το σιγοψιθύρισα έκτοτε πολλές φορές, σ' άλλα ταξίδια μου
με άλλες συνταξιδιώτισσες... εξίσου συναρπαστικούς όπως η πρώτη...
(κάποιες φορές, ακόμα συναρπαστικότερες...)


Βλέπω δυο άστρα στη ματιά σου
τους ζητώ τον έρωτά σου
χείλη ολόγλυκα κεράσια
σ'υψηλά με κλείσαν κάστρα

Φράουλες τα μάγουλά σου
λαχταρώ το άγγιγμά σου
στα μαλλιά σου τα ξανθά
θα ‘ρθω να ' βρω συντροφιά

Εξυπνο γλυκό μουτράκι
σε φιδίσιο σωματάκι
και γελάκι όλο δροσιά
μου ραγίζει την καρδιά

Η φωνή σου είν' όλο νάζι
κ ι όμως τούτο με πειράζει
σ'άλλους άντρες αν μιλάς
και χαμόγελα σκορπάς

Χάρη έχει η περπατησιά σου
λικνιστό το βάδισμά σου
σαν σε πιάνω από το χέρι
νιώθω να 'ναι καλοκαίρι

Σαν στα μάτια σε κοιτάω
κάθε πίκρα μου πετάω
μάγεψες το όνειρό μου
κι έχασα τον εαυτό μου

Ψάχνω για να θυμηθώ
άλλο πλάσμα σαν κι αυτό
τέτοια αγγελική οπτασία
μοιάζει να'ναι φαντασία

Δεν είν' άσχημη η Πλάση
τέτοιο πλάσμα αφού έχει φτιάσει
τη ζωή αν κατηγορούσα
'σένα είναι που λαχταρούσα

Μυστικά ένα βραδάκι
θα σου πιάσω το χεράκι
ν'ανεβούμε στο βουνό
να σου πω πως σ'αγαπώ!


Αφιερωμένο, σ'όλες όσες με ενέπνευσαν...
και όσες με εμπνέουν να το σιγοψιθυρίσω πάλι..


Taxidiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: