Ταξιδιώτης

Ταξιδιώτης

Καλως ήλθατε στο Ιστολόγιο του Ταξιδιώτη

Η σελίδα δημιουργήθηκε στις 3 Νοεμβρίου 2007
και θα εμπλουτίζεται περιστασιακά με νέα θέματα
ΜΑΖΙ σας....
Taxidiotis

Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Ερωτικό ..Ελευθερία Αρβανιτάκη



Καημός αλήθεια να περνώ, του έρωτα πάλι το στενό
Ώσπου να πέσει σκοτεινιά,
μια μέρα του θανάτου
Στενό βαθύ και θλιβερό, που το θυμάμαι για καιρό
Τι μου στοιχίζει στην καρδιά, το ξαναπέρασμα του

Ας είναι ωστόσο, τι ωφελεί, γυρεύω πάντα το φιλί
Στερνό φιλί, πρώτο φιλί, και με λαχτάρα πόση
Γυρεύω πάντα το φιλί, αχ καρδιά μου, που μου το τάξανε πολλοί
Κι όμως δεν μπόρεσε κανείς, ποτέ να μου το δώσει

Ίσως μια μέρα όταν χαθώ, γυρνώντας πάλι στο βυθό
Και με τη νύχτα μυστικά, γίνουμε πάλι ταίρι
Αυτό το ανεύρετο φιλί, που το λαχτάρησα πολύ
Σαν μια παλιά της οφειλή, να μου το ξαναφέρει

Ας είναι ωστόσο, τι ωφελεί, γυρεύω πάντα το φιλί
Στερνό φιλί, πρώτο φιλί, και με λαχτάρα πόση
Γυρεύω πάντα το φιλί, αχ καρδιά μου, που μου το τάξανε πολλοί
Κι όμως δεν μπόρεσε κανείς, ποτέ να μου το δώσει...

1 σχόλιο:

Taxidiotis είπε...

Το πρώτο γράμμα από κάθε στίχο, σχηματίζει το όνομα του αγαπημένου του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη (Κώστας Γκίκας)... Μια ευρηματική υπέρβαση των κοινωνικών φραγμών της εποχής του...

Οπως και στου Καβάφη τα ποιήματα... ο έρωτας δεν έχει όρια, δεν έχει αναστολές, δεν έχει πρόσωπο...

έχει μόνο συναίσθημα, πόθο και πάθος,

κι οι στίχοι αυτοί σ'αγγίζουν, μόνο γιαυτό που έχεις μέσα σου ΕΣΥ...